Η παρέμβαση του Νίκου Κανάκη στην πρόσφατη ανάρτηση του Αντιδημάρχου κ. Μανώλη Παραγυιού αξίζει να ερευνηθεί.
Ενώ λοιπόν ο Δημαρχεύων Καρπάθου είναι κατηγορηματικός και επιμένει ότι ούτε σε 40 χρόνια δε μπορεί να γίνει λιμάνι στον Βρόντη, ο κ. Κανάκης παρουσιάζει 2 έγγραφα της Εφορίας Αρχαιοτήτων Δωδεκανήσου όπου δεν αναφέρετε καμιά ρητή απαγόρευση για λιμάνι στην περιοχή του Βρόντη! Μάλιστα ο κ. Κανάκης αναφέρει χαρακτηριστικά:
“Ποιοι εξαπατούν τους Δημότες με ψέματα αποδεικνύεται από το γεγονός ότι ο κ. Παραγυιός επικαλείται ότι η Αρχαιολογική Υπηρεσία είναι αδύνατο να δώσει άδεια για κατασκευή κρηπιδώματος στην Βόρεια ακτή του Βρόντη, όταν η Εφορεια Αρχαιοτήτων Δωδεκανήσου με τα 89039 /17-12- 2014 και 1496/26-2-2016 έγγραφά της έχει συναινέσει στην χωροθετηση λιμενικών έργων στην περιοχή , εφόσον οι αρμόδιες υπηρεσίες την κρινουν καταλληλη για τον σκοπό αυτόν. Την έγγραφη συναίνεση της υπηρεσίας μνημονεύει και το λιμενικό ταμείο στο με αριθμ.45/14-1-2019 έγγραφό του με το οποίο προτείνει την κατασκευή του κρηπιδώματος στο Βρόντη, αλλά ο κ. Παραγυιός σκόπιμα μάλλον το αποκρύπτει”.
Σύμφωνα μάλιστα με την πρόταση δεν προβλέπονται να γίνουν υποθαλλάσιες εργασίες και εκσκαφές στην περιοχή του Βρόντη.
Επίσης ακόμα ένα θέμα φαίνεται πως είναι η ΔΕΗ! Η εταιρεία παραγωγής και προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας στην Ελλάδα, εισηγμένη στο χρηματιστήριο, έχει τοεργοστάσιο της στην περιοχή του Βρόντη. Το υποθαλάσσιο καλώδιο δεν μεταφέρεται 100 μέτρα; Μπορεί μια εταιρία να βάζει βέτο στις επιθυμίες και τις επιλογές μιας κοινωνίας;
Όπως και ναχει με ενδιαφέρον περιμένουμε την τοποθέτηση της ΕΣΑΛ για το θέμα του λιμανιού της Καρπάθου. Κάποιοι μάλιστα υποστηρίζουν ότι δεν πρόκειται να λάβει υπόψιν της την τελευταία πρόταση του Δημοτικού Συμβουλίου Καρπάθου και την πρόταση Λιμενικού Ταμείου. Επίσης, ας το ξαναγράψουμε, που πήγε η πρόταση Καραξή; γιατί κανείς δε μιλά για αυτήν;