Ο Υποψήφιος Ντίνος ΦΟΥΝΤΗΣ- Συμμαχία Πράσινο & Μωβ για τη φτώχεια

Ο Υποψήφιος Ντίνος ΦΟΥΝΤΗΣ- Συμμαχία Πράσινο & Μωβ για τη φτώχεια
Το χειρότερο με τη φτώχεια είναι όταν πλήττεται και η αξιοπρέπειά σου με τα διάφορα επιδόματα φτώχειας, που τα λέει τώρα η κυβέρνηση #pass. Άνθρωποι που εργάζονταν, είχαν μια κάποια κανονικότητα βρίσκονται σήμερα στην ανάγκη να περιμένουν ένα επίδομα, να κάνουν αιτήσεις μαζί με 2.000.000 ανθρώπους να πάρουν 100-200 ευρώ για τα τρόφιμα που αγοράζουν που στο μεταξύ οι τιμές τους έχουν εκτοξευθεί κι άλλο στα ύψη. Βλέπουμε τι γίνεται όταν πηγαίνουμε στα ράφια των σουπερ μάρκετ.
Χρειαζόμαστε πολιτικές που οδηγούν στην μείωση της ακρίβειας και στην εξάλειψη της φτώχειας, όχι μερικά ψίχουλα που μοιράζουν για να μην ζουν οι άνθρωποι σε ακραία φτώχεια.
Η πολιτική μπορεί να χρησιμοποιήσει:
– φορολογικά εργαλεία (πχ μείωση ΦΠΑ στα τρόφιμα που είναι βασικά για μια σωστή διατροφή και συμβάλλουν και στην διατήρηση της υγείας, μείωση της φορολογίας που επιβάλλεται αν η γη παραμείνει για αγροτική χρήση για μεγάλο χρονικό διάστημα),
– χρηματοοικονομικά εργαλεία (πχ προγράμματα στήριξης, ιδιαίτερα νέων αγροτών κατά κύριο ή συμπληρωματικό επάγγελμα, για την μετάβαση περιοχών σε καλλιέργειες για διατροφή και δράσεις αναγεννητικής γεωργίας, σε συνδυασμό με στροφή σε καλλιέργεια τοπικών ποικιλιών και οικολογικών μεθόδων),
– ενίσχυση των δικτύων παραγωγών καταναλωτών,
– εκπαιδευτικά εργαλεία για στήριξη των καλλιεργητών με κατάλληλη επιστημονική γνώση (όχι απλώς για κατανάλωση φυτοφαρμάκων και λιπασμάτων),
– ενεργειακά εργαλεία (στήριξη των γεωργών ώστε να συνεργαστούν και να παράγουν την ενέργεια που χρειάζονται από ανανεώσιμες πηγές – ανεμογεννήτριες στα χωράφια τους, αγρο-φωτοβολταϊκά, γεωρθερμία, αξιοποίηση υπολειμμάτων και αποβλήτων για πέλετς ή/και βιοάεριο)
– οργάνωση και φτηνό εισιτήριο στα μαζικά μέσα μεταφοράς αλλά και προτεραιότητα στα έργα – χαμηλού κόστους – που θα κάνουν ασφαλή την μετακίνηση με ποδήλατο, καθώς και υποστήριξη με υποδομές των συνδυασμένων μεταφορών,
– οργάνωση του σιδηροδρομικού δικτύου και επέκτασή του αφού δεν είναι μόνο το πιο οικολογικό αλλά και μπορεί να είναι το πιο οικονομικό για μεταφορές (και) αγροτικών και άλλων προϊόντων,
– αξιοποίηση πόρων από τον Β’ πυλώνα της Κοινής Αγροτικής Πολιτικής για κοινωνικές, πολιτιστικές, εκπαιδευτικές, στεγαστικές και άλλες υποδομές στην ύπαιθρο που θα στηρίζουν τις περιοχές
– καθορισμός χρήσεων γης όπου δεν υπάρχουν για να μην μετατρέπεται (όπως στα νησιά) όλη η γη σε οικόπεδο και να μην αυξάνουν οι αξίες και υπεραξίες της γης δυσανάλογα,
– οργανωμένη μεταναστευτική πολιτική και σωστές συνθήκες διαβίωσης για μετανάστες και εποχιακούς εργάτες γης για να μπορεί να υπάρχει αγροτική παραγωγή,
– ενίσχυση της καινοτομίας και υποδομών για αξιοποίηση υπολειμμάτων και παραπροϊόντων για συμπληρωματικα εισοδήματα των γεωργών
και πολλά άλλα που βασίζονται και σε μια καλύτερη οργάνωση των πολιτών, ώστε να μπορούν να είναι και στην πράξη κριτικά σκεφτόμενοι καταναλωτές: πχ αγορά προϊόντων από τους παραγωγούς και τις λαϊκές, επανάχρηση και ανταλλαγές ρούχων και συσκευών – δεν είναι ανάγκη να αγοράζουμε το τελευταίο μοντέλο κινητού ή την επώνυμη πανάκριβη μάρκα ρούχου, χρήση των ΜΜΜ και ποδηλάτου για αποστάσεις που μπορούμε εύκολα να διανύσουμε με συνδυασμό αυτών των μέσων κα.
Στείλε στη #Βουλή τις #ελπίδες, όχι τους φόβους σου
Πράσινο και Μωβ στη Βουλή για #αλλαγή