Γεννημένος το 1944, με καταγωγή από τις Πυλές Καρπάθου και γεννημένος στο Μαρούσι, μεγαλούργησε στις εποχές της δόξας των ελληνικών αγώνων, καθώς συμμετείχε σε αγώνες Ταχύτητας, σε Αναβάσεις και σε Ράλι από το μέσον της δεκαετίας του 1960 μέχρι το μέσον της δεκαετίας του 1980.
Η ταχύτητα και ο άκρως θεαματικός τρόπος οδήγησης που πήγαζαν από το αστείρευτο ταλέντο του, καθώς και η πολυετής συνεργασία του με τις επίσημες αγωνιστικές ομάδες της Alfa Romeo και της Nissan, τον κατατάσσουν ανάμεσα στους θρυλικότερους οδηγούς και στις ισχυρότερες προσωπικότητες που κόσμησαν το χώρο.
Ξεκινώντας το 1966, ήταν ο δημιουργός ορισμένων εκ των σημαντικότερων στιγμών των ελληνικών αγώνων: Είτε με τον σηκωμένο τροχό της GTAm στο Τατόι, είτε με την BMW 2002 Electronica στο σιρκουί της Κέρκυρας ή της Νέας Σμύρνης, είτε με το Nissan 240 RS στο Ράλι Ακρόπολις.
Στο Ακρόπολις, συγκεκριμένα, κατάφερε να τερματίσει οκτώ φορές μέσα στην πρώτη οκτάδα. Κορυφαία αποτελέσματα ήταν η 4η θέση του 1976, με Alfa Romeo Alfetta GT και η 5η θέση του 1982, με Datsun Violet GTS. Τέσσερις φορές αναδείχθηκε πρώτος Έλληνας (1981, 1982, 1984, 1985), αρχικά με τα Datsun κι έπειτα με το Nissan 240 RS
Η ταχύτητα και ο άκρως θεαματικός τρόπος οδήγησης που πήγαζαν από το αστείρευτο ταλέντο του, καθώς και η πολυετής συνεργασία του με τις επίσημες αγωνιστικές ομάδες της Alfa Romeo και της Nissan, τον κατατάσσουν ανάμεσα στους κορυφαίους οδηγούς και στις ισχυρότερες προσωπικότητες που κόσμησαν το χώρο.


Στο Ακρόπολις, κατάφερε να τερματίσει οκτώ φορές μέσα στην πρώτη οκτάδα. Κορυφαία αποτελέσματα ήταν η 4η θέση του 1976, με Alfa Romeo Alfetta GT και η 5η θέση του 1982, με Datsun Violet GTS. Τέσσερις φορές αναδείχθηκε πρώτος Έλληνας (1981, 1982, 1984, 1985), αρχικά με τα Datsun κι έπειτα με το Nissan 240 RS.


Αυτό όμως που τον χαρακτήρισε περισσότερο από ο,τιδήποτε άλλο σε επίπεδο ράλλυ Ακρόπολις ήταν η οκτάχρονη συνεργασία του με τη «Ν. Ι. Θεοχαράκης». Με τα Nissan της αντιπροσωπείας έγραψε ιστορία στον εθνικό μας αγώνα, όχι μόνο επειδή με τα αυτοκίνητά της πήρε αποτελέσματα τερματίζοντας τέσσερις φορές πρώτος Έλληνας, αλλά και επειδή με την ποιότητα και την ταχύτητά του γοήτευσε όλους τους λάτρεις των ειδικών διαδρομών.
«Συνοδοιπόρος» του στο δεξί κάθισμα ο Αλέξης Κωνσταντακάτος, από τις φυσιογνωμίες στο χώρο των Ελλήνων συνοδηγών, σε Violet, Silvia και 240 RS. Το 1980 παρέδωσε μαθήματα αγωνιστικής οδήγησης με τη «Βιολέτα», πριν τουμπάρει στην Πελοπόννησο και στη συνέχεια καλύψει περισσότερα από 15 λεπτά χαμένου εδάφους.
Με εξαίρεση το 1983, οπότε με τον Κώστα Φερτάκη ατύχησαν, και το 1986 όταν με το Δημήτρη Βαζάκα στο μπάκετ του συνοδηγού αντιμετώπισαν μια σειρά από προβλήματα, το «σερί» του δε συγκρίνεται με κανενός άλλου Έλληνα οδηγού αγώνων και μπορεί να αντιπαρατεθεί μόνο με αντίστοιχους φιλοξενούμενους εργοστασιακούς. Ήταν εκρηκτικός στους ρυθμούς του και ατρόμητος στις κατηφορικές ειδικές διαδρομές.
Ο Γιώργος Μοσχούς έφυγε από τη ζωή στα 67 του χρόνια, το βράδυ της 7ης Απριλίου 2011.
ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ
ETOΣ ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΥΝΟΔΗΓΟΣ
1973 Alfa Romeo Veloce Νίκος Ζουμπρούλης
1975 7ος Αlfa Romeo Alfetta GT Άρης Σταθάκης
1976 4ος Alfa Romeo Alfetta GT Δημήτρης Αρβανιτάκης
1977 Αlfa Romeo Alfetta GT Nίκος Κελεσάκος
1978 Datsun 160J Νίκος Κελεσάκος
1979 6ος Datsun 160J Simetra II
1980 13ος Datsun 160J Αλέξης Κωνσταντακάτος
1981 6ος Datsun Violet GT Αλέξης Κωνσταντακάτος
1982 5ος Datsun Violet GTS Αλέξης Κωνσταντακάτος
1983 Nissan 240 RS Κώστας Φερτάκης
1984 8ος Nissan 240 RS Αλέξης Κωνσταντακάτος
1985 8ος Nissan 240 RS Δημήτρης Βαζάκας
1986 8ος Nissan 240 RS Δημήτρης Βαζάκας
Πρώτος Έλληνας στη γενική κατάταξη: 1981, 1982, 1984, 1985
Πηγές: autoliveris.gr, auto.in.gr, 4troxoi.gr