Ακόμα μια υπόθεση τηλεφωνικής/ηλεκτρονικής απάτης ερευνούν οι αρχές η οποία αφορά ηλεκτρονικό κατάστημα από μεγάλη πόλη της Ελλάδας το οποίο συστηματικά έπαιρνε τα χρήματα και ποτέ δεν έστελνε τα προϊόντα. Στα θύματα ήταν και Καρπάθιος ο οποίος εκπροσωπείται από τον συμπατριώτη μας, δικηγόρο, κ. Μανώλη Διάκο.
Στην ιστοσελίδα της ΕΕΤ έχουν μεταξύ άλλων αναρτηθεί τους τελευταίους μήνες με αφορμή την τελευταία εκστρατεία ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης του κοινού για θέματα κυβερνοασφάλειας, ενημερωτικά βίντεο και infographics με οδηγίες αναγνώρισης και προστασίας από διάφορους τύπους ηλεκτρονικής απάτης στον κυβερνοχώρo όπως:
*απατηλές τηλεφωνικές κλήσεις (vishing), απατηλά μηνύματα SMS (smishing), απατηλά μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (phishing),
*απάτη του CEO (CEO Fraud),
*απάτη μέσω τιμολογίων και λοιπών παραστατικών (invoice Fraud),
*απατηλές ιστοσελίδες τραπεζών (spoofed bank websites),
*απάτη μέσω διαδικτυακών ραντεβού (romance scam),
*κλοπή δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα (personal data theft),
*απάτες σχετιζόμενες με επενδύσεις (investment scams),
*απάτες σε αγορές μέσω διαδικτύου (online shopping scams),
*απάτες υποτιθέμενης τεχνικής υποστήριξης, , και
*απάτες μέσω αλλαγής κάρτας SIM (SIM Swapping).
18.3.2024
Καρπαθιακά Νέα