Το ζήτημα του έγκαιρου προγραμματισμού των ακτοπλοϊκών δρομολογίων Καρπάθου και Κάσου για τη δρομολογιακή περίοδο 2024-2025, σε ό, τι αφορά στις επιδοτούμενες συμβάσεις δημόσιας υπηρεσίας με ακτοπλοϊκές εταιρείες, θέτει ο Βουλευτής Δωδεκανήσου, κ. Μάνος Κόνσολας, με παρέμβασή του προς τον Υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής.
Όπως αναφέρει ο κ. Κόνσολας για την Κάρπαθο και την Κάσο, το ζήτημα της ακτοπλοϊκής συγκοινωνίας είναι μείζονος σημασίας, αφού αφορά στην επικοινωνία των νησιών, στην τροφοδοσία τους, στην οικονομική, κοινωνική και τουριστική ανάπτυξη.
Τονίζει, μάλιστα, ότι το Υπουργείο οφείλει να λάβει υπόψη του τις προτάσεις και τις ανάγκες των τοπικών κοινωνιών, στις οποίες περιλαμβάνεται μια πρόταση τριών σημείων:
1ον: Η διατήρηση των τριών εβδομαδιαίων δρομολογίων που ίσχυαν και την περίοδο 2023-2024.
Πρόκειται για τα εξής δρομολόγια:
α) Πειραιάς, Σαντορίνη, Ανάφη, Κάσος Πηγάδια Καρπάθου, Διαφάνι, Χάλκη, Ρόδος και επιστροφή
β) Πειραιάς, Σαντορίνη, Ανάφη , Ηράκλειο, Σητεία, Κάσος, Πηγάδια, Διαφάνι, Ρόδος και επιστροφή.
γ) Πειραιάς, Σαντορίνη, Ανάφη, Ηράκλειο, Σητεία, Κάσος, Πηγάδια, Διαφάνι, Χάλκη, Ρόδος και επιστροφή.
2ον: Η διασύνδεση Σητείας, Κάσου, Καρπάθου, Διαφανίου, Χάλκης, Ρόδου με ταχύπλοο για τους μήνες Ιούνιο έως Σεπτέμβριο.
3ον: Η ακτοπλοϊκή σύνδεση των νησιών του Βορείου Συγκροτήματος της Δωδεκανήσου με τα Πηγάδια Καρπάθου, την Κάσο και τη Σητεία μια φορά την εβδομάδα για να ενισχυθεί η ενδονησιωτική συγκοινωνία.
22.7.2024
Καρπαθιακά Νέα