Ιστορικής σημασίας η απόφαση του Υπ. Ναυτιλίας για την γραμμή της Κασο-καρπαθίας! 13 ώρες για τα νησιά της άγονης γραμμής

Ιστορικής σημασίας η απόφαση του Υπ. Ναυτιλίας για την γραμμή της Κασο-καρπαθίας! 13 ώρες για τα νησιά της άγονης γραμμής

Η χθεσινή Τετάρτη, 29 Ιουνίου 2022, περνά στην ιστορία της Κασοκαρπαθίας ως μια από της πιο γόνιμες και ελπιδοφόρες για τα δυο νησιά!  Στην ατζέντα της συνεδρίασης της Υποεπιτροπής Νησιωτικών και Ορεινών Περιοχών της Βουλής πέρασε η αναβάθμιση της ακτοπλοϊκής σύνδεση Κάσου και Καρπάθου με νέο πλοίο Β Κατηγορίας με πολυετή σύμβαση.

Τι είναι το πλοίο 2ης κατηγορίας;

Πρόκειται για συγκεκριμένα χαρακτηριστικά που ζητά στις ακτοπλοϊκές γραμμές το υπ. Ναυτιλίας.

Πλοία 1ης κατηγορίας, είναι όσα έχουν ηλικία κατασκευής μέχρι 12 έτη.

Πλοία 2ης κατηγορίας, εκείνα που έχουν καθελκυστεί μετά την 1.1.2002, δηλαδή ηλικία μικρότερη από 20 χρόνια και ταχύτητα τουλάχιστον 19 κόμβους.

Πλοία 3ης κατηγορίας όλα τα υπόλοιπα πλοία.

Τι λένε οι πρώτες πληροφορίες;

Τα δρομολόγια πρόκειται να διαμορφωθούν ως εξής:

Πειραιάς- Θήρα -Κάσο -Κάρπαθο- Ρόδο

Πειραιά -Θήρα -Ηράκλειο -Κάσο Κάρπαθο -Ρόδο

Πειραιά -Θήρα -Ηράκλειο- Σητεία- Κάσο- Κάρπαθο- Ρόδο

Σημειώστε ότι για πρώτη φορά στην ιστορία της Καρπάθου μιλάμε για δρομολόγιο 13 ωρών από τον Πειραιά.

Να σημειώσουμε ότι εδώ και αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα ο κ. Νίκος Κανάκης, με σειρά άρθρων-παρεμβάσεων του, υποστήριζε ότι είναι εφικτό να σπάσουμε τις 20 ώρες και να κατεβούμε κάτω από τις 15 ώρες για ταξίδι Πειραιάς-Κάρπαθος, ωστόσο κάποιοι αμφέβαλαν και θεωρούσαν ότι κάτι τέτοιο ήταν ανέφικτο!

Επίσης κρατήστε ότι το συγκεκριμένο αίτημα είναι πολύ κοντά στις θέσεις της Επάρχου Καρπάθου-Κάσου κ. Νικολαϊδου και της αδελφότητας Ολυμπιτών «Η Δήμητρα».

Τέλος να αναφέρουμε ότι μεγάλη κινητικότητα και προσπάθεια για το θέμα είδαμε και από τον Καρπάθιο βουλευτή, κ. Κόνσολα:

16.06.2022, Πρόταση του Μάνου Κόνσολα για 15ετείς συμβάσεις στην ακτοπλοϊκή γραμμή Καρπάθου και Κάσου, με όρο τη δρομολόγηση νέων και ταχύτερων πλοίων
ΚΑΙ ΕΡΩΤΗΣΗ

30.05.2022, Στην τελική ευθεία η δημιουργία Σχολής Μηχανικών Ε.Ν. στην Κάλυμνο. Σύντομα οι ανακοινώσεις για την αναβάθμιση της Σχολής Δυτών

18.04.2022, Σε εξέλιξη μελέτη για την αναμόρφωση των ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών

2.02.2022, Λύση στο πρόβλημα της ακτοπλοϊκής σύνδεσης της Νισύρου- Νέος διαγωνισμός για σύγχρονο πλοίο στη γραμμή Κάρπαθος-Κάσος-Κρήτη

21.12.2021, Συνάντηση του Μάνου Κόνσολα με τον Υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής. Ενισχύεται με προσωπικό το Λιμενικό Σώμα στα Δωδεκάνησα

Επίσης ο βουλευτής κ. Γιάννης Παππάς, με μια σειρά επαφών και συζητήσεων έφερε το θέμα αρκετά συχνά στην επιφάνεια και με συχνά ταξίδια στην Κάρπαθο επιβεβαίωνε τις κινήσεις του.

Απομένει να δούμε λεπτομέρειες από το σχέδιο του Υπ. Ναυτιλίας που αφορούν το άλλο λιμάνι της Καρπάθου, τοΔιαφάνι και βέβαια να μάθουμε το κόστος της νέας επιδοτούμενης γραμμής.

Πηγή Καρπαθιακά Νέα