Ξεκίνησε η νέα ψηφιακή καμπάνια τουριστικής προβολής 2021-2022 του Δήμου Καρπάθου, με μήνυμα “Feel Karpathos”.
Η διανομή της καμπάνιας ανατέθηκε από τον Δήμος Καρπάθου , και σύμφωνα με το πρόγραμμα που καταρτίστηκε από την Επιτροπή Τουριστικής Προβολής και Προώθησης του Δήμου Καρπάθου, που εγκρίθηκε τόσο από τον Ε.Ο.Τ. όσο και από το Δημοτικό Συμβούλιο, στην εταιρία Three Sixty Marketing .
Η συγκεκριμένη εταιρία ειδικεύεται στο ψηφιακό μάρκετινγκ, και η δράση αυτή έχει στόχο την τουριστική προβολή του νησιού πανελλαδικά και σε αγορές-στόχους του εξωτερικού, στις οποίες η Κάρπαθος έχει υψηλή αναγνωρισημότητα.
Η καμπάνια που προβάλλεται στα ψηφιακά κανάλια από την 1η Αυγούστου, δίνει έμφαση στις ανάγκες των επισκεπτών της κάθε χώρας και θα πλαισιώνεται τμηματικά από τις παρακάτω θεματικές ενότητες:
• Αρχαιολογικοί χώροι & Μουσεία,
• Γαστρονομία,
• Θαλάσσιος Τουρισμός,
• Παραλίες,
• Εναλλακτικές δραστηριότητες (ποδηλασία, πεζοπορίες, αναρρίχηση)
• Χωριά,
• Προσβασιμότητα,
• Υγειονομική Ασφάλεια Επισκεπτών.
Σκοπός της καμπάνιας είναι να προσκαλέσει το κοινό να “Νιώσει την Κάρπαθο”, βιώνοντας στιγμές ξεγνοιασιάς και κυρίως, να ανακαλύψει όλες τις αισθήσεις του στις εμπειρίες που μπορεί να ζήσει στο νησί της Καρπάθου.