Η περικοπή της προσέγγισης στη Μήλο έχει τους λόγους της. Όλα δείχνουν ότι λόγω της αυξημένης επιδότησης του ΠΡΕΒΕΛΗΣ οι διαθέσιμες πιστώσεις για τη γραμμή της “Κασοκαρπαθίας” έπιασαν την οροφή.
Σε λίγο λήγει η σύμβαση της γραμμής που εκτελεί κάθε Τετάρτη το “Bluestar Patmos/ Chios” από Πειραιά προς Ρόδο, μέσω βορείων Δωδεκανήσων με προέκταση προς Κάρπαθο – Η. Ν. Κάσο.
Το μερίδιο της Bluestar σε επιβάτες και οχήματα για τα νησιά αυτά θα το απορροφήσει το ΠΡΕΒΕΛΗΣ με το διαθέσιμο χώρο που θα προκύψει από την περικοπή της προσέγγισης στη Μήλο… Έτσι τα 3 δρομολόγια από Πειραιά προς “Κασοκαρπαθία” (2 του “Πρέβελης” και 1 του “Bluestar”) γίνονται δύο, (δικαιώνοντας τη λαϊκή ρήση “μας κάνατε τα 3..2)”
Άραγε θα ισχύουν οι εκπτώσεις 20% στους επιβάτες και 40% στα οχήματα για τους κατόχους της seasmile;
Αυτοί ξέρουν τι κάνουν, όσο για μας….σφυρίζουμε σε κομματικούς ρυθμούς!
3.11.2022
Καρπαθιακά Νέα