Το πρόγραμμα ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΠΡΟΒΟΛΗΣ ΔΗΜΟΥ ΚΑΡΠΑΘΟΥ 2023

Το πρόγραμμα ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΠΡΟΒΟΛΗΣ ΔΗΜΟΥ ΚΑΡΠΑΘΟΥ 2023

 

  1. Συμμετοχή σε τουριστικές εκθέσεις στο εξωτερικό, παρουσιάσεις προορισμού και φιλοξενίες δημοσιογράφων και καλεσμένων.

Ανοίγοντας το κεφάλαιο 2023, οι εμπειρογνώμονες μιλούν για μία νέα τουριστική σεζόν, με ιδιαιτερότητες  σε σχέση με το 2022. Όμως  χρειάζονται προσεκτικές κινήσεις σε επίπεδο τουριστικής προβολής καθώς δεν υπάρχει ακόμη η «πολυτέλεια» να επανέλθει η παγκόσμια οικονομία σε μία κανονικότητα. Λόγω των ειδικών συνθηκών (πχ ενεργειακή κρίση, πανδημίες κτλ) και των μέτρων τήρησης της ασφάλειας, επηρεάζονται εύλογα και οι μέθοδοι τουριστικής προβολής, ωστόσο η ανάγκη για την ανάδειξη του προορισμού αποτελεί αίτημα επιτακτικό.

Σε πρώτο επίπεδο, προτείνεται  η συμμετοχή του Δήμου στις διεθνείς εκθέσεις τουρισμού του 2023 υπό την «ομπρέλα» της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, ώστε να εξοικονομούνται πόροι και να διασφαλίζεται μεγαλύτερη συνοχή στην παρουσίαση του προορισμού. O τρόπος συμμετοχής της Περιφέρειας έχει διαφοροποιηθεί σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια και πλέον η πολιτική της είναι να αγοράζει stands μέσα στο εκθεσιακό περίπτερο του ΕΟΤ. Ενδεχομένως να υπάρχουν εξαιρέσεις.

Σε δεύτερο επίπεδο, θα διερευνηθεί η συμμετοχή του Δήμου σε εκθέσεις που συμμετέχει ο ΕΟΤ, χωρίς την ενοικίαση περιπτέρου, εφόσον ο Δήμος θα είναι σε θέση να καλύψει τις δαπάνες των εκπροσώπων.

Σε τρίτο επίπεδο, θα εξεταστεί η συμμετοχή του Δήμου  με δικό του stand εντός του περιπτέρου του ΕΟΤ σε κύριες αγορές ενδιαφέροντος, και εφόσον υπάρχουν οι οικονομικές δυνατότητες,τα χρονικά περιθώρια και η διαθεσιμότητα για αγορά stand. Η παραπάνω επιλογή θα γίνει με βάση της αγορές ενδιαφέροντος που αποτελούν βασικές «δεξαμενές» του προορισμού (όπως Αυστρία, Ολλανδία, Ιταλία, Σκανδιναβία, Ισραήλ, Βέλγιο, Γερμανία, Σλοβενία, Τσεχία και Ουγγαρία).

Η επιλογή  των παρακάτω εκθέσεων διαμορφώνεται βάσει των εκθέσεων που είχε επιλέξει να συμμετάσχει σε προηγούμενες χρονιές η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, παρέχοντας δωρεάν χώρο στους Δήμους των Κυκλάδων και των Δωδεκανήσων αλλά και βάσει του νέου προγράμματος εκθέσεων του ΕΟΤ που πιθανώς να ακολουθήσει εν μέρει και η Περιφέρεια. Ωστόσο λόγω των ειδικών συνθηκών όπως πανδημία κλπ ενδέχεται να γίνουν αλλαγές στο πρόγραμμα της Περιφέρειας και γενικά στην τελική επιλογή των εκθέσεων.

Ακολουθεί ενδεικτικό πλάνο εκθέσεων, από το οποίο προτείνεται να επιλεχθούν έως δώδεκα (12) εκθέσεις για συμμετοχή και  από αυτές πέντε (5) για αγορά περιπτέρου εάν κριθεί απαραίτητο:

A/A Έκθεση Ημερομηνία Προφίλ εκθέσεων
1 Reiserlivsmessen (Όσλο) 6-8/01/23 22.733 επισκέπτες

133 εκθέτες

Η μεγαλύτερη έκθεση Τουρισμού της Νορβηγίας που προσελκύει επαγγελματίες, δημοσιογράφους και το ταξιδιωτικό κοινό του Όσλο. Θα συμμετέχει  ο ΕΟΤ.

2 De Vakantiebeurs (Ουτρέχτη) 11-15/01 2023 103.312 επισκέπτες

1.147 εκθέτες

Η μεγαλύτερη έκθεση Τουρισμού στην Ολλανδία με έντονο ενδιαφέρον από το ταξιδιωτικό κοινό αλλά και τους επαγγελματίες.Θα συμμετέχει  ο ΕΟΤ.

3 ΜΑΤΚΑ  (Ελσίνκι) 19-22/01/23 80.000 επισκέπτες

1.000 εκθέτες

Η σημαντικότερη έκθεση Τουρισμού στη Φινλανδία και μία από τις μεγαλύτερες στη Βόρεια Ευρώπη. Θα συμμετέχει  ο ΕΟΤ.

4 ΒΟΟΤ (Ντύσσελντορφ) 21-29/01/23 200.000 επισκέπτες

2.000 εκθέτες

Πολυήμερη καθιερωμένη έκθεση εξειδικευμένη στο θαλάσσιο τουρισμό, τις καταδύσεις τα θαλάσσια σπορ, την ιστοπλοϊα, το yachting κλπ. Θα συμμετέχει  ο ΕΟΤ.

5 Salon des Vacances (Βρυξέλλες) 2-5/02/23 100.000 επισκέπτες

800 εκθέτες

Πρόκειται για τη μεγαλύτερη εκθεσιακή πύλη γνωριμίας του Βελγίου για το κοινό και τους trade visitors. Θα συμμετέχει  ο ΕΟΤ.

6 ΙΜΤΜ (Τελ Αβίβ) 14-15/02/23 26.800 επισκέπτες

1.870 εκθέτες

Η μεγαλύτερη έκθεση τουρισμού του Ισραήλ για προσέγγιση ταξιδιωτικών πρακτόρων και για επαφή με το ταξιδιωτικό κοινό. Θα συμμετέχει  ο ΕΟΤ.

7 BIT (Μιλάνο) ή άλλη έκθεση στην Ιταλία 12-14/02/23 27.000 επισκέπτες

1.700 εκθέτες

Η μεγαλύτερη έκθεση τουρισμού της Βόρειας Ιταλίας που αποτελεί πόλο έλξης για δημοσιογράφους, bloggers και πρακτορεία. Ο ΕΟΤ δεν θα συμμετέχει. Επίσης είναι άγνωστο εάν θα συμμετέχει η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου που παραδοσιακά συμμετείχε, όμως η νέα στρατηγική της θα περιλαμβάνει εκθέσεις που συμμετέχει ο ΕΟΤ.

8 Travel – Utazas Budapest 23-26/02/23 35.000 επισκέπτες

250 εκθέτες

Η μεγαλύτερη διεθνής έκθεση τουρισμού της Ουγγαρίας που συγκεντρώνει το ενδιαφέρον δημοσιογράφων, bloggers και πρακτόρων ενώ έχει απήχηση και στο κοινό.

9 Ferrie for Alle (Χέρνινγκ) 24-26/02/23 65.000 επισκέπτες

1.100 εκθέτες

Η σημαντικότερη έκθεση Τουρισμού στη Δανία που προσελκύει επαγγελματίες και ταξιδιωτικό κοινό. Θα συμμετέχει  ο ΕΟΤ.

10 ITB (Βερολίνο) 7-09/03/23 160.000 επισκέπτες

10.000 εκθέτες

Η μεγαλύτερη διεθνής έκθεση Τουρισμού του κόσμου που προσελκύει το ενδιαφέρον επαγγελματιών και εκπροσώπων του Τύπου, εντός και εκτός Γερμανίας. Θα συμμετέχει  ο ΕΟΤ.  Κατά πάσα πιθανότητα και η Περιφέρεια.

11 FERIENMESSE WIEN (Βιέννη) 16-19/03/23 44.989 επισκέπτες,

281 εκθέτες.

Η πιο καθιερωμένη έκθεση τουρισμού της Αυστρίας που έχει προσέλευση επαγγελματιών, influencers, bloggers  κλπ.

12 ΒΜΤ (Νάπολη) 16-18/03/23 21.400 επισκέπτες

486 εκθέτες

Στοχευμένη έκθεση τουρισμού με βαρύτητα σε ταξιδιωτικά γραφεία, TOs , μέλη της ταξιδιωτικής βιομηχανίας και  έμφαση σε προορισμούς της Μεσογείου.

13  Globalnie  (Κατόβιτσε Πολωνίας) 24-26/3/23 8.000 επισκέπτες

300 – 500 εκθέτες

Δημοφιλής τουριστική έκθεση της Πολωνίας που δίνει τη δυνατότητα επαφών με μέλη της ταξιδιωτικής βιομηχανίας όπως πράκτορες, επαγγελματίες κλπ.

14 ΤΑΞΙΔΙ (Λευκωσία) (αναμένεται επιβεβαίωση ημερομηνιών – συνήθως προγραμματίζεται για τα τέλη Απριλίου – αρχές Μαΐου. Η πλέον δημοφιλής έκθεση Τουρισμού της Κύπρου. Η έκθεση διοργανώνεται με τη στήριξη της Ένωσης πρακτόρων της Κύπρου  ACTA. Θα συμμετέχει  ο ΕΟΤ, εφόσον η έκθεση πραγματοποιηθεί.
15 TTG Travel Experience (Ρίμινι) 11-13/10/23 60.000 επισκέπτες

1.000 εκθέτες

Μία από τις μεγαλύτερες εκθέσεις τουρισμού της Ιταλίας με βαρύτητα στα τουριστικά πρακτορεία.  Αν και δεν έχει ανακοινωθεί επίσημα, αναμένεται να συμμετέχει ο ΕΟΤ.

16 WTM (Λονδίνο) 6-8/11/23 51.000 επισκέπτες

5.000 εκθέτες

Καθιερωμένη διεθνής έκθεση Τουρισμού που συγκεντρώνει το ενδιαφέρον δημοσιογράφων επαγγελματιών και ειδικά ταξιδιωτικών πρακτορείων από όλο τον κόσμο. Αν και δεν έχει ανακοινωθεί επίσημα, αναμένεται να συμμετέχει ο ΕΟΤ.  Κατά πάσα πιθανότητα και η Περιφέρεια.

17 Philoxenia (Θεσσαλονίκη) Νοέμβριος 2023 Η παλαιότερη έκθεση τουρισμού στην Ελλάδα. Άγνωστο εάν θα συμμετέχει η Περιφέρεια. Δεν συμμετέχει ο ΕΟΤ με τη συμβατική έννοια όπως στις εκθέσεις του εξωτερικού.
18 Athens International Tourism Expo ή άλλη έκθεση τουρισμού στην Αθήνα 2023 Μπορεί να διερευνηθεί η συμμετοχή σε μια έκθεση τουρισμού στην Αθήνα.  Άγνωστο εάν θα συμμετέχει σε κάποια έκθεση η Περιφέρεια.
Σύνολο 18
  • 46.000,00 € (εκτίμηση κόστους οι δαπάνες μετακίνησης, διαμονής και ενδιαίτησης των εκπροσώπων του προορισμού για 12 εκθέσεις)
  • 15.000,00 € (εκτίμηση κόστους για αγορά περιπτέρου σε 4 εκθέσεις τουρισμού εντός του περιπτέρου του ΕΟΤ)

Προϋπολογισμός: 61.000,00€


 

2.Δημιουργία φωτογραφικού υλικού και παραγωγή βίντεο

Προτείνουμε  να συνεχιστεί η δημιουργία νέου οπτικοακουστικού υλικού συμπληρώνοντας την ήδη εξαιρετική δουλειά που έχει προηγηθεί πρόσφατα από  τον  Δήμο. Το νέο φωτογραφικό υλικό και βίντεο θα πρέπει να περιλαμβάνει προσθήκες σε φύση, ειδικές μορφές τουρισμού, γαστρονομία, πολιτιστικά δρώμενα, παράδοση, δραστηριότητες ποιότητα υπηρεσιών κ.τ.λ. και θα πρέπει να παραδοθεί στο Δήμο σε υψηλή ανάλυση, καθώς και να παραχωρηθούν τα copyrights για κάθε χρήση. Επιπλέον η κάθε φωτογραφία θα πρέπει να έχει και μια ονομασία/περιγραφή. Το οπτικοακουστικό υλικό είναι πάντα απαραίτητο και καλοδεχούμενο, ειδικά εάν προκύψει η ανάγκη για δημιουργία νέου τουριστικού website.

Προϋπολογισμός: 12.000,00 €


  1. Δημιουργία σημείων ενδιαφέροντος για φωτογραφίσεις στο νησί.

Στην εποχή του διαδικτύου και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, είναι σημαντικό να διαμορφώνονται ορισμένα κατάλληλα σημεία ενδιαφέροντος στο νησί με τη βοήθεια ειδικών, ανθεκτικών, καλαίσθητων και ασφαλών κατασκευών που θα ενθαρρύνουν τη λήψη φωτογραφιών από τους επισκέπτες για τη δημιουργία αναμνήσεων και την τροφοδότηση των δικών τους λογαριασμών social media. Με τον τρόπο αυτό, δημιουργούνται οι προϋποθέσεις για τη δημιουργία νέων τοπόσημων και την έμμεση προβολή του προορισμού.

Προϋπολογισμός: 5.000,00 €


  1. Ανάπτυξη και Διαχείριση Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης (Social Media) για ένα έτος

Διαχείριση των ήδη ενεργοποιημένων λογαριασμών κοινωνικών δικτύων Facebook, Instagram και Youtube και δημιουργία των κοινωνικών λογαριασμών Twitter και Pinterest. Στην αποτελεσματικότερη ανάπτυξη και τη διαχείριση των social media θα βοηθήσει και το νέο οπτικοακουστικό υλικό. Στόχος της προβολής μέσω social media είναι η αποτύπωση εμπειριών και η δημιουργία ταξιδιωτικών ιστοριών για την προσέλκυση του ενδιαφέροντος και την παρακίνηση της διαδραστικής συμμετοχής του χρήστη.

Προϋπολογισμός: 5.000,00 €


5.Συνεργασία με εξειδικευμένη εταιρία συμβούλων Τουρισμού

Προκειμένου να αντιμετωπίσει αποτελεσματικά ο Δήμος  τις προκλήσεις που προκύπτουν και ειδικά στη σημερινή εποχή που οι ανατροπές σε όλα τα επίπεδα είναι στην ημερήσια διάταξη, προτείνεται η διατήρηση της συνεργασίας με εξειδικευμένη εταιρία συμβούλων Τουριστικού μάρκετινγκ που θα στηρίξει το Δήμο σε ένα εύρος πεδίων όπως Ανάλυση Τουριστικού προορισμού, Ανάλυση στρατηγικής, Υποστήριξη σε δράσεις προβολής, κ.ο.κ.

Προϋπολογισμός: 15.000,00 €


 

  1. Στοχευμένες δράσεις προώθησης

Προωθητική δράση σε αγορά ενδιαφέροντος του εσωτερικού ή/και του εξωτερικού, μέσω προβολής σε υπαίθρια ή εξωτερικά μέσα και κεντρικούς χώρους, πχ, πολυχώροι, σταθμοί  του Μετρό, εμπορικά κέντρα.

Διαφήμιση σε διεθνή/ εγχώρια τουριστικά έντυπα, τηλεοπτικά μέσα, ραδιόφωνο, ιστοσελίδες

Συνεργασία με tour operator σε επίπεδο διαφήμισης

Προϋπολογισμός : 12.000,00 €


  1. Δημιουργία, εκτύπωση, παραγωγή φυλλαδίων/ προωθητικού υλικού

Δημιουργικό νέου εντύπου ή άλλου προωθητικού υλικού, εκτυπώσεις νέου υλικού ή επανατύπωση υφιστάμενου υλικού, παραγωγή αναμνηστικής οικολογικής τσάντας μεταφράσεις, μεταφορές τουριστικού – προωθητικού υλικού, άλλες απρογραμμάτιστες δράσεις κ.ά.

Προϋπολογισμός: 30.000,00 €


  1. Είδη αναμνηστικών δώρων – προμήθεια τοπικών εδεσμάτων

Προμήθεια αναμνηστικών και προωθητικών αντικειμένων – δώρων και τοπικών εδεσμάτων  για τη διανομή τους σε τουριστικές εκθέσεις ή/και γενικά τη διάθεση σε  δημοσιογράφους και επίσημους προσκεκλημένους.

Προϋπολογισμός: 3.000,00 €


  1. Δημιουργία αυτοτελούς τουριστικής ιστοσελίδας

Ο Δήμος θα χρειαστεί να χτίσει μία «σύγχρονη διαδικτυακή γέφυρα με το ταξιδιωτικό κοινό», δημιουργώντας μία νέα αυτοτελή τουριστική ιστοσελίδα μόνο για τον προορισμό. Η ιστοσελίδα θα πρέπει να είναι τεχνικά άρτια, να πληροί τις προδιαγραφές για ταχύτερο εντοπισμό μέσα από τις μηχανές αναζήτησης, να είναι καλαίσθητη με ελκυστικό και πλούσιο φωτογραφικό υλικό που να ανανεώνεται συχνά και να διαθέτει το κατάλληλο κείμενο στην Ελληνική γλώσσα καθώς και σε τέσσερις ακόμα γλώσσες, μετά από μετάφραση από πιστοποιημένο μεταφραστή.

Προϋπολογισμός: 15.000,00 €


  1. Παρουσιάσεις του προορισμού – ενέργειες δημοσίων σχέσεων

Προτείνεται η διοργάνωση σειράς εκδηλώσεων παρουσιάσεων του προορισμού σε επιλεγμένο κοινό επαγγελματιών, δημοσιογράφων, bloggers, influencers σε συγκεκριμένες αγορές ενδιαφέροντος σε προκαθορισμένες ημερομηνίες. Σε αντίθεση με τις εκθέσεις, το πλεονέκτημα αυτών των δράσεων είναι η στοχευμένη σύσφιξη των δεσμών του προορισμού με ανθρώπους – κλειδιά ανά αγορά που θα έχουν έγκαιρα προσκληθεί για  να ενημερωθούν ειδικά για τον προορισμό.

Προτείνονται 3 ή 4 παρουσιάσεις σε Ευρωπαϊκές αγορές ενδιαφέροντος σε συνεργασία με φορείς, αεροπορικές εταιρείες, τουριστικούς οργανισμούς.

Εναλλακτικά θα διερευνώνται ειδικές ενέργειες δημοσίων σχέσεων,  φυσικές (παρουσιάσεις, roadshows, workshops κλπ) ή εικονικές – ψηφιακές (πχ webinars, διαδικτυακές παρουσιάσεις κλπ), ανάλογα με τις ειδικές συνθήκες. Το πλεονέκτημα επιλογής αυτού του είδους των ενεργειών δημοσίων σχέσεων είναι η στοχευμένη προσέγγιση σε επιλεγμένο κοινό επαγγελματιών, δημοσιογράφων, bloggers, εκπροσώπων φορέων που συμμετέχουν στη δράση, προκειμένου να ενημερωθούν είτε αποκλειστικά για τον προορισμό είτε για μικρή ομάδα περιοχών, ανάλογα με τη φύση της ενέργειας.

  • 25.000,00 € (εκτίμηση κόστους για τη διοργάνωση τριών ή τεσσάρων εκδηλώσεων στο εξωτερικό)
  • 10.000,00 € (εκτίμηση κόστους για τις ταξιδιωτικές δαπάνες εκπροσώπου του Δήμου για τη συμμετοχή του στις τέσσερις εκδηλώσεις)
  • 5.000,00€ (εκτίμηση κόστους για συμμετοχή σε άλλες ενέργειες δημοσίων σχέσεων)

Προϋπολογισμός: 40.000,00€


 

  1. Ταξίδια εξοικείωσης με δημοσιογράφους ή/και επαγγελματίες ή/και bloggers.

Ειδική φροντίδα προτείνεται να υπάρξει για τη φιλοξενία δημοσιογράφων ή/και εκπροσώπων τουριστικών φορέων, ή/καιεπαγγελματιών ή/και bloggers ή/και influencers για την πραγματοποίηση ταξιδιών εξοικείωσης του προορισμού που αποτελούν μία εκ των πλέον αποδοτικών σύγχρονων τρόπων προβολής. Το σκεπτικό είναι να προσκληθούν έγκριτα μέλη της ταξιδιωτικής βιομηχανίας από αγορές ενδιαφέροντος για την  Κάρπαθο, με την κάλυψη δαπανών αεροπορικών μετακινήσεων και φιλοξενιών ενώ  θα γίνει προσπάθεια για αποφυγή των δαπανών αεροπορικών εισιτηρίων. Οι συμμετέχοντες θα έχουν τη δυνατότητα να βιώσουν την εμπειρία και να τη μεταδώσουν μέσα από άρθρα σε επιλεγμένα ΜΜΕ ή να δημιουργήσουν τις προϋποθέσεις για νέες συνεργασίες για την προώθηση της Καρπάθου.

Προϋπολογισμός: 15.000,00 €


  1. Σεμινάρια στους επαγγελματίες του Τουρισμού

Μέσα σε ένα απαιτητικό ανταγωνιστικό περιβάλλον και με τις εξελίξεις να «τρέχουν» με ταχύτατους ρυθμούς, η εκπαίδευση των επαγγελματιών του Τουρισμού αναδεικνύεται σε σημαντική παράμετρο του τουριστικού «προϊόντος» και σε βασική παράμετρο της προστιθέμενης αξίας των τουριστικών υπηρεσιών. Ο Δήμος  μπορεί να συμβάλλει προς αυτή την κατεύθυνση διενεργώντας εκπαιδευτικά σεμινάρια και προσκαλώντας επιλεγμένους ομιλητές για την ανάλυση καίριων θεμάτων με στόχο την αποδοτικότερη λειτουργία των τουριστικών επιχειρήσεων.

Προϋπολογισμός: 4.000,00 €


  1. Δημιουργία φεστιβάλ δραστηριοτήτων και παράδοσης.

Τα νέα δεδομένα στον τουρισμό επιβάλλον την ανάδειξη των δραστηριοτήτων του προορισμού πχ hiking, swimming, diving, cycling, mountain climbing και άλλα σπορ, μέσα από αθλητικές διοργανώσεις. Παράλληλα μια αθλητική διοργάνωση μπορεί να εμπλουτιστεί και παραδοσιακές και γαστρονομικές εκδηλώσεις, προσδίδοντας αυθεντικές αποχρώσεις της Καρπάθου και δημιουργώντας ένα μοναδικό event –  θεσμό πχ Karpathos Traditionally Active 2023 που θα προσαρμόζεται στα χαρακτηριστικά του προορισμού. Στόχος είναι η δημιουργία ενός νέου «προϊόντος»  που μπορεί να εξελιχθεί σε θεσμό όπως επιτυχημένα υλοποιείται σε περιοχές όπως η Σαντορίνη και η Μεσσηνία.

Για τον σκοπό αυτό προτείνεται η συνεργασία με εξειδικευμένη εταιρεία αθλητικών διοργανώσεων που θα αναλάβει εύρος δράσεων όπως ενδεικτικά:  Επικοινωνία,   Social Media, Marketing & Χορηγίες, Παραγωγή Εκδήλωσης, Διαχείριση Εκδήλωσης, Website , Γραφιστικά, Κόστη για επαγγελματίες,  Κόστη για Τεχνικούς Διευθυντές , Κόστη για ομάδα Τηλεοπτικής Παραγωγής, Δημοσιογραφικά Ταξίδια – Κόστη για Σημαντικούς Αθλητές, Γεύματα για δημοσιογράφους, προσωπικό – Ρούχα κλπ.

Προϋπολογισμός: 20.000,00€


  1. Αδελφοποίηση πόλεων

Θα διερευνηθεί η δυνατότητα αδελφοποίησης με πόλεις και περιοχές από αγορές ενδιαφέροντος για τον προορισμό της Καρπάθου, με στόχο τη σύσφιξη των σχέσεων μεταξύ των τοπικών πληθυσμών, την ανάπτυξη συνεργασιών σε διαφορετικά επίπεδα πχ πολιτισμού, αθλητισμού, τουρισμού, την ενίσχυση της τουριστικής προβολής και τη δημιουργία ενός δικτύου επαφών και φίλων του προορισμού με άμεσα αλλά και μακροπρόθεσμα οφέλη.

Προϋπολογισμός: 10.000,00€


  1. Οργάνωση εκδηλώσεων την Ημέρα του Τουρισμού.

Προτείνεται να προγραμματιστούν εκδηλώσεις για την Ημέρα του Τουρισμού, 27/9/23, που θα προάγουν τον πολιτισμό, την παράδοση και τα ιδεώδη της φιλοξενίας με σκοπό την ανάδειξη της πολιτιστικής και παραδοσιακής κληρονομιάς του νησιού.

Προϋπολογισμός: 5.000,00€

 

5.12.2022

Καρπαθιακά Νέα