Το τμήμα Περιβάλλοντος του Δήμου Καρπάθου

Το τμήμα Περιβάλλοντος του Δήμου Καρπάθου

Με ανάρτηση του ο Προϊστάμενος του Τμήματος Περιβάλλοντος Δήμου Καρπάθου, 

Ιωάννης Φωκά Σακελλιαδης, μας εξηγεί την δομή και τη δύναμη της υπηρεσίας του Δήμου στην οποία προΐσταται:

Επειδή κατά καιρούς ακούγεται ότι στην υπηρεσία καθαριότητας του Δήμου Καρπάθου δεν υπάρχει οργάνωση και πρόγραμμα οφείλω να σας ενημερώσω ως Προϊστάμενος του Τμήματος Περιβάλλοντος και καθαριότητας του Δήμου Καρπάθου για τα παρακάτω:

Μόνιμο προσωπικό στην καθαριότητα:

Αναλυτικότερα…

Εργατικό Προσωπικό 7 άτομα.

Οδοκαθαρισμος 1 άτομο.

Οδηγοί απορρ/φόρων 3 άτομα.

Οδηγοί λεωφορείων 1 άτομο.

Οδηγοί ανοιχτών φορτηγών 3 άτομα.

Εργάτες κοιμητηρίων 2 ατομα.

Εργάτες γενικών καθηκόντων 2 άτομα.

Εργατοτεχνίτης οχημάτων 1 άτομο.

Το προσωπικό αυτό βέβαια χρησιμοποιείται κατά κόρον για όλες τις δουλειές χωρίς καμία διάκριση,και μάλιστα με δική τους πρωτοβουλία και διάθεση.

Ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες πολλές φορές και 7 μέρες την εβδομάδα.

Οι συμβασιούχοι που προσλαμβάνονται στον Δήμο Καρπάθου για την καθαριότητα με 8 μήνη σύμβαση κατά ο μέγιστο βαθμό δεν ξεπερνούν τα 10 άτομα και τις περισσότερες φορές αν όχι όλες προσλαμβάνονται τέλη Ιουλίου κάθε έτους λόγο της σχετικής γραφειοκρατίας.Εχει περάσει ήδη το μισό καλοκαίρι).

Όταν λοιπόν γίνεται σύγκριση με άλλους Δήμους καλό θα ήταν να έχουμε κατά νου και την δυναμικότητα σε έμψυχο δυναμικό (εργατικό προσωπικό-οδηγοί κλπ) πχ η Κως,η Ρόδος που συχνά αποτελούν μέτρο σύγκρισης διαθέτουν στην καθαριότητα πάνω από 60 άτομα Μονιμο προσωπικό το κάθε νησί και να σημειωθεί ότι η Κως είναι μικρότερη σε έκταση από την Κάρπαθο. οι ειδικότητες που διαθέτουν αυτά τα νησιά είναι εργάτες καθαριότητας, κηπουρός, οικοδομικών εργασιών, ξυλουργός, ελαιοχρωματιστής, επόπτες καθαριότητας, κ.λπ (Σημειώνεται μόνιμο Προσωπικό) με το εποχιακό μπορεί να φθάσει και τα 100 ανά νησί.

Δεν θα μπω στον πειρασμό να σχολιάσω τον ΟΕΥ του Δήμου Καρπάθου δεν είναι η δουλειά μου αυτή .

Εγώ έχω να διαχειριστώ αυτό το προσωπικό για όλη την Κάρπαθο το δεύτερο μεγαλύτερο νησί σε έκταση, χωρίς αυτό να αποτελεί κανενός είδους δικαιολογία η μομφή για κανέναν, αυτό το προσωπικό είναι διαθέσιμο με αυτούς πορευόμαστε και με αυτό το προσωπικό προγραμματίζουμε.

Να είστε σίγουροι ότι όλοι οι εργαζόμενοι στην καθαριότητα δίνουν καθημερινά τον καλύτερο τους εαυτό προκειμένου να καταφέρουν το ακατόρθωτο,να κρατήσουν το νησί μας καθαρό 12 μήνες τον χρόνο ,πρωί , μεσημέρι,βράδυ,και μεσάνυχτα (αποκομιδή Αστικών απορρίμματων, αποκομιδή βαρέων αντικειμένων, οδοκαθαρισμος, καθαριότητα κοινόχρηστων χώρων, ασπρίσματα,ελαιοχρωματισμοι, κατασκευή καινούργιων τάφων και πλακών, καθαριότητα κοιμητηρίων, αποψίλωση χώρων,κτίσιμο τοίχων, επισκευές οδοστρώματος, συντήρηση σχολικών και δημοτικών κτιρίων κλπ

Την φετινή περίοδο λόγω covid 19 προσελήφθησαν στην καθαριότητα 8 άτομα χωρίς όμως να γίνει και πρόσληψη και 8μηνου προσωπικού.

Τα δρομολόγια των απορριμματοφόρων προγραμματίζονται σε εβδομαδιαία βάση σύμφωνα με το διαθέσιμο προσωπικό,τις ανάγκες κάθε περιόδου,αλλά και τα διαθέσιμα σε λειτουργία απορριμματοφόρα της τρέχουσας εβδομάδας .

Θα ήθελα λοιπόν να παρακαλέσω όταν γίνονται συγκρίσεις με άλλους Δήμους να είστε πιο επιεικείς και να λαμβάνετε υπόψη όλες τις παρακάτω παραμέτρους:

Την δυναμικότητα σε έμψυχο δυναμικό (εργατικό Προσωπικό-οδηγούς κλπ),τον διαθέσιμο μηχανοκίνητο στόλο και την συντήρηση του, αλλά και την έκταση του κάθε νησιού.

Όλα τα παραπάνω είναι αυτά που καθορίζουν την ποιότητα και την ποσότητα της προσφερόμενης εργασίας& υπηρεσίας που προσπαθεί το Τμήμα Περιβάλλοντος και καθαριότητας του Δήμου Καρπάθου να σας παρέχει.

Θα συμφωνήσω επίσης ότι το ήμισυ του παντός είναι η σωστή προετοιμασία από την αρχή κάθε έτους.

Διευκρινίζεται εκ νέου ότι εν απουσία αρμόδιου Αντιδημάρχου στο Τμήμα Περιβάλλοντος του Δήμου Καρπάθου σε αυτό ηγείται ως πολιτικός προϊστάμενος ο Δήμαρχος Καρπάθου Ιωάννης. Θεμ. Νισυριος

Σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας !!!

Μετά τιμής