«Την ίδια ώρα που η ζωή των επιβατών και των πληρωμάτων βρίσκονται σε διαρκή κίνδυνο με τα διάφορα “σαπάκια” που ταξιδεύουν στο Αιγαίο, η κυβέρνηση της ΝΔ δεν σταματά να παίρνει μέτρα υπέρ των εφοπλιστών»,
σημειώνει η ΤΕ Νότιας Δωδεκανήσου του ΚΚΕ.
Με αφορμή την τροπολογία που κατατέθηκε σε νομοσχέδιο του υπουργείου Μεταφορών και προβλέπει παράταση των πιστοποιητικών αξιοπλοΐας, τουλάχιστον για 4 μήνες, με δυνατότητα περαιτέρω παράτασης μέσω Υπουργικών Αποφάσεων, αλλά και επιθεωρήσεις εξ αποστάσεως, η ΤΕ αναφέρεται σε ένα περιστατικό που συνέβη την Πέμπτη στο λιμάνι Πηγαδιών της Καρπάθου, το οποίο, όπως αναφέρει, «έρχεται να επιβεβαιώσει τη σκανδαλώδη πολιτική υπέρ των εφοπλιστών και να εντείνει την ανησυχία των νησιωτών σχετικά με την ασφάλεια και την αξιοπλοΐα του συγκεκριμένου πλοίου».
Συγκεκριμένα, κόπηκε η άγκυρα του πλοίου Ε/Γ-Ο/Γ «ΠΡΕΒΕΛΗΣ» Ν. Ρεθύμνου 06 κατά τη διαδικασία άπαρσης των αγκυρών κατά τον απόπλου του, εκτελώντας το δρομολόγιο από Ρὀδο για Χάλκη, Διαφάνι, Κάρπαθο, Κάσο, Σητεία, Ανάφη, Θήρα, Μήλο, Πειραιά. «Δεν είναι η πρώτη φορά που παρουσιάζονται προβλήματα στο πλοίο κατά την εκτέλεση των δρομολογίων του, τα οποία και επιδοτούνται», επισημαίνει η ΤΕ Νότιας Δωδεκανήσου του ΚΚΕ.
«Στις αρχές του μήνα το πλοίο, προερχόμενο από Ρόδο με προορισμό το Ηράκλειο Κρήτης μέσω Πηγαδιών Καρπάθου και Κάσου, προσάραξε σε αμμώδη αβαθή έξω από το λιμάνι Διαφανίου της Καρπάθου. Οι άσχημες καιρικές συνθήκες δυσκόλεψαν την πρόσδεσή του στο λιμάνι, με αποτέλεσμα το πλοίο να επιστρέψει στη Ρόδο και να αποβιβάσει τους επιβάτες, οι οποίοι και υπέστησαν απίστευτη ταλαιπωρία», αναφέρει ενώ σημειώνει ότι «έχουν συμβεί και περιστατικά πρόσκρουσης στα λιμάνια της Σαντορίνης και της Κάσου κατά τη διάρκεια χειρισμών πρόσδεσης. Το συγκεκριμένο πλοίο έχει παρουσιάσει παλιότερα εισροή υδάτων, ενώ τον Αύγουστο φέτος παρουσίασε κάποιο μηχανικό πρόβλημα με αποτέλεσμα να ακινητοποιηθεί στην Κάρπαθο».
«Η κυβέρνηση πρέπει τώρα να δρομολογήσει πλοία ασφαλή και σύγχρονα με φθηνό εισιτήριο, που θα εγγυώνται την απρόσκοπτη, τακτική, σταθερή και μόνιμη σύνδεση των νησιών του Νοτίου Αιγαίου μεταξύ τους και με τον Πειραιά», τονίζει η ΤΕ Νότιας Δωδεκανήσου του ΚΚΕ.