Ανοιχτή επιστολή, με την οποία διατυπώνει τους προβληματισμούς του αναφορικά με το σημείο του οδικού δικτύου σε συγκεκριμένη περιοχή της Καρπάθου, απέστειλε στη «Ροδιακή» ο κάτοικος της περιοχής κος Κωνσταντίνος Π. Παραγυιός.
Στην επιστολή του, με αφορμή το τροχαίο δυστύχημα που σημειώθηκε πριν από μερικές μέρες, αναφέρει συγκεκριμένα:
«Προς τον κ. Διευθυντή της εφημερίδας «ΡΟΔΙΑΚΗ»
Εις Ρόδο
Κύριε Διευθυντά,
Είμαι τακτικός και προσεκτικός αναγνώστης της έγκριτης εφημερίδας «ΡΟΔΙΑΚΗ» αν και μας έρχεται λίγο καθυστερημένα στην Κάρπαθο.
Προ αρκετών ημερών στις 15/07/2021 δυστυχώς έγινε στην Κάρπαθο ένα τροχαίο δυστύχημα στην περιοχή «ΑΔΕΙΑ», και συγκεκριμένα στο γεφύρι αυτής που συνδέει την Κάτω Κάρπαθο με την άνω Κάρπαθο, με μία γυναίκα νεκρή και το σύζυγό της σοβαρά τραυματισμένο, με ενοικιαζόμενο αυτοκίνητο που λόγω της στενότητας του γεφυριού κατέπεσε απότομα από ύψος οκτώ (8) περίπου μέτρων.
Το γεφύρι αυτό κτίστηκε με Καρπάθιους εργάτες με πολύ κόπο και ιδρώτα πριν από περίπου ογδόντα (80) χρόνια.
Ορατότατος υπήρξε ο κίνδυνος από τότε να γίνει το μοιραίο.
Πολλές ενέργειες προς τους κ. κ. Περιφερειάρχες, Επάρχους, Δημάρχους έγιναν από αρμόδιους φορείς και μεμονωμένα ακόμα και προφορικά και γραπτά, παλαιούς και νέους. Παρά ταύτα «φωνή βοώντος εν ερήμω…».
Επιτέλους, κατόπιν πολλών οχλήσεων και τύπων αγγαρείας, έγινε κάποια υλικοτεχνική μελέτη ενσωματωμένη για δύο γεφύρια.
Ένα στην περιοχή «ΧΑΙ» κοντά στο Βρόντη και δεύτερο που είναι το πλέον επικίνδυνο στην «ΑΔΕΙΑ» Πυλών όπου έγινε και το δυστύχημα. Δημοπρατήθηκαν οι εργασίες ξεκίνησαν και ολοκληρώθηκαν στο πρώτο γεφύρι, στο «ΧΑΙ», όπου δεν υπήρχε ιδιαίτερη επικινδυνότητα, ενώ το άλλο, το άκρως επικίνδυνο, παρέμεινε εγκαταλελειμμένο με αποτέλεσμα να συμβούν αυτά, τα χειρότερα δυστυχώς, αποτελέσματα.
Διάχυτη είναι η πληροφορία στην τοπική Κοινότητα Μεσοχωρίου ότι στα χαρτιά το έργο που συνδέεται με το γεφύρι στο «ΧΑΙ» εκτελέστηκε και πληρώθηκε δύο φορές.
Μερικά ερωτήματα δημιουργούνται για ενημέρωση των πολιτών:
Είναι πράγματι έτσι;
Πού μεταφέρθηκαν οι πιστώσεις που αφορούσαν τις εργασίες για το γεφύρι της «ΑΔΕΙΑΣ»;
Πόσο κόστισε το όλο έργο;
Ποιος υπήρξε ο εργολάβος;
Παρελήφθη το έργο και από ποιον;
Γιατί μετά από δεκαπέντε (15) χρόνια τέτοια αδιαφορία, τέτοια ολιγωρία και αδράνεια στο άκρως επικίνδυνο μέχρι και σήμερα γεφύρι, ώστε να είναι υπαρκτός ο κίνδυνος και για νέα θύματα;
Η λέξη ομερτά που κυριαρχεί πρέπει να σταματήσει. Λίγη αλήθεια και διαφάνεια δεν βλάπτει.
Τέλος, καθένας που ασκεί εξουσία πρέπει να έχει υπόψη του: «Ανθρώπων Άρχει, κατά Νόμων Άρχει, ουκ αεί Άρχει».
Ευχαριστώ για τη φιλοξενία
Μετά τιμής
Κωνσταντίνος Πέτρου Παραγυιός
Συνταξιούχος Δάσκαλος
τριάντα (30) χρόνια υπηρεσίας
στους Ο.Τ.Α.
πηγή www.rodiaki.gr