Την παραίτησή του υπέβαλε την Τρίτη ο διευθύνων σύμβουλος της ΑΤΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ Α.Ε που διαχειρίζεται την Αττική Οδό στη σκιά του κυκλοφοριακού “εμφράγματος’ που σημειώθηκες, με χιλιάδες εγκλωβισμένους οδηγούς, λόγω της κακοκαιρίας Ελπίς.
Στο Διοικητικό Συμβούλιο της ΑΤΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ Α.Ε., που συνεδρίασε εκτάκτως, σήμερα, Τρίτη 25 Ιανουαρίου 2022, ο κ. Χαλκιάς, Διευθύνων Σύμβουλος και μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της εταιρείας, από την ίδρυσή της το 1999, υπέβαλε την παραίτησή του.
Όπως δήλωσε ο κ. Χαλκιάς στην επιστολή του «Προ ολίγου διασφαλίστηκε η ασφαλής απομάκρυνση και των τελευταίων ανθρώπων που εγκλωβίστηκαν στην Αττική Οδό. Ως όμως προϊστάμενος ενός ολόκληρου μηχανισμού αισθάνομαι την ανάγκη να διευκολύνω την εταιρεία και να υποβάλλω την παραίτησή μου από μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου και τη θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου ευχόμενος τα καλύτερα στον αντικαταστάτη μου. Ήταν τιμή μου που υπηρέτησα τις ΑΤΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ Α.Ε. σε αυτό το εμβληματικό έργο της Αττικής Οδού».
Το Διοικητικό Συμβούλιο αφού ευχαρίστησε τον κ. Β. Χαλκιά για την 20ετή του προσφορά στην εταιρεία έκανε δεκτή την παραίτησή του και αποφάσισε την ανάληψη και άσκηση των καθηκόντων του κ. Β. Χαλκιά, από τον κ. Αριστοφάνη Παπαδημητρίου, Διευθυντή Κυκλοφορίας της εταιρείας, μέχρι την επιλογή νέου Διευθύνοντος Συμβούλου.
Πηγή: skai.gr
Ο Βασίλης Χαλκιάς γεννήθηκε to 1957 στο Απέρι της Καρπάθου. Είναι Διπλωματούχος Τοπογράφος Μηχανικός Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου (1981), με Μεταπτυχιακές Σπουδές στις ΗΠΑ (Master’s Degree in Civil Engineering) από τοNew Jersey Institute of Technology (1984). Με συνολικά 40 χρόνια εμπειρίας στο διεθνές συγκοινωνιακό γίγνεσθαι, είναι μέλος των Τεχνικών Επιμελητηρίων Ελλάδας (ΤΕΕ) και των ΗΠΑ (Professional Engineer) και Fellow Member τόσο της Αμερικανικής Ένωσης Πολιτικών Μηχανικών (American Society of Civil Engineers -ASCE) όσο και του Διεθνούς Ινστιτούτου Συγκοινωνιολόγων Μηχανικών (Institute ofTransportation Engineers [ΙΤΕ]).
Ξεκίνησε την επαγγελματική του ενασχόληση στις ΗΠΑ όπου και εργάστηκε σε διάφορες εταιρίες για τα πρώτα 15 χρόνια της καριέρας του. Υπήρξε συνιδρυτής και εταίρος κατέχων επί 8ετία τη θέση του Αντιπροέδρου της Εταιρίας Συμβούλων VMI-Maris & Associates στο Glen Rock, New Jersey, με αντικείμενο μεγάλα Συγκοινωνιακά Έργα και Έργα Ανάπτυξης Γης, σε πολλές Πολιτείες των ΗΠΑ.
Γεμάτος εμπειρίες, επιστρέφει στην Ελλάδα και το 1994 εντάσσεται στο Τμήμα Μελετών του Μετρό της Αθήνας, του μεγάλου συγκοινωνιακού Έργου της εποχής για να ακολουθήσει το 1996 η ένταξη του στην ολιγομελή ομάδα που ανέλαβε να υλοποιήσει το μεγαλεπήβολο Έργο της Αττικής Οδού. Αναλαμβάνει θέση στην ηγετική ομάδα υλοποίησης του Έργου, του πρώτου αυτοκινητόδρομου με συμμετοχή ιδιωτών, καταλαμβάνοντας τη θέση του Τεχνικού Διευθυντή της εταιρίας Παραχώρησης «Αττική Οδός ΑΕ». Το 1999 ιδρύεται η Εταιρία Λειτουργίας & Συντήρησης με ευθύνη τη προετοιμασία και στη συνέχεια τη ανάληψη της λειτουργίας και συντήρησης του δρόμου. Αναλαμβάνει Διευθύνων Σύμβουλος τηςεταιρείας «Αττικές Διαδρομές A.E.», (θέση την οποία κατέχει μέχρι σήμερα) και συγκροτεί ολιγομελή ομάδα Ελλήνων μηχανικών με σκοπό την εκπαίδευση της στα «μυστικά» της λειτουργίας αυτοκινητοδρόμων. Με όπλο την αμερικανική εμπειρία στη πλάτη του αρχίζει τις διεθνείς επαφές με στόχο την απόκτηση περαιτέρω τεχνογνωσίας και προετοιμασίας της ομάδας του στο τομέα της λειτουργίας αυτοκινητοδρόμων.
Η τμηματική λειτουργία της Αττικής Οδού αρχίζει το 2001 με το Έργο να μπαίνει σε πλήρη λειτουργία το 2004, λίγο πριν τους Ολυμπιακούς της Αθήνας, με τα μάτια όλου του κόσμου να είναι στραμμένα τότε στην Ελλάδα. Η Αττική Οδός λειτουργεί άψογα εξυπηρετώντας με τον καλλίτερο τρόπο την Ολυμπιακή οικογένεια και τους Αγώνες του 2004. Η ομάδα των Αττικών Διαδρομών καθιερώνεται στο συγκοινωνιακό γίγνεσθαι της χώρας και πολλοί πλέον αποκαλούν τον Βασίλη Χαλκιά «πατέρα της λειτουργίας των ελληνικών αυτοκινητοδρόμων».