Ο υπ. Ναυτιλίας Στέλιος Κωτιάδης προσπαθώντας να βρει λύσεις για να μειώσει το χρόνο του ταξιδιού για Κάσο και Κάρπαθο βρίσκει λύση στο πλοίο ΑΝΔΡΟΣ του Ν. Διαπούλη!
Εκείνη τη χρονιά (1956) 6.550 επιβάτες ταξίδεψαν για την Κάρπαθο και 1.900 για την Κάσο. Συνόψισε το σχέδιο του και ανέφερε ότι αν τα οικονομικά βοηθούσαν υπήρχε προοπτική να κοπεί η Κρήτη στο ένα από τα δυο εβδομαδιαία δρομολόγια και να βγει η Πάτμος από το δρομολόγιο. Αυτά θα αφαιρούσαν 90 μίλια και 10 ώρες ταξιδιού!Ο Στέλιος Κωτιάδης (1912-1971) ήταν Έλληνας πολιτικός που διατέλεσε υπ. Εμπ. Ναυτιλίας σε δύο κυβερνήσεις του Κωστ. Καραμανλή.
Ενδεικτική του χαρακτήρα του ήταν η άρνησή του σε πρόταση που έγινε το 1963 για μετονομασία πλατείας της πόλης της Ρόδου σε “πλατεία Στυλ. Κωτιάδη” και τοποθέτηση προτομής του σε αυτή. Κατά καιρούς είχε επίσης αρνηθεί επανειλημμένα να ανακηρυχθεί επίτιμος δημότης δωδεκανησιακών δήμων, θεωρώντας πως η όποια βοήθειά του προς αυτούς αποτελούσε απλή εκπλήρωση των καθηκόντων του.
Πέθανε στις 14 Ιουλίου 1971 από καρδιακή προσβολή, σε ηλικία μόλις 58 ετών, και κηδεύτηκε δημοσία δαπάνη. Προς τιμήν του ο Δήμος Ρόδου έχει δώσει το όνομά του σε δρόμο της πόλης. Μετά από ομόφωνη απόφαση του δημοτικού συμβουλίου του δήμου Ρόδου, τοποθετήθηκε προτομή του στο λιμάνι της Ρόδου, συμβολικά απέναντι από το άγαλμα του Κωνσταντίνου Καραμανλή, στις 16 Ιουλίου 2011. (πηγή wikipedia)