"Έφυγε" ο Νίκος Πρωτόπαπας: "Ένας φίλος, ένας συνάδελφος, ένας καλός άνθρωπος που "έφυγε" στο φως"

"Έφυγε" ο Νίκος Πρωτόπαπας: "Ένας φίλος, ένας συνάδελφος, ένας καλός άνθρωπος που "έφυγε" στο φως"

Ο Νίκος Πρωτόπαπας δεν είναι πια μαζί μας. Η είδηση του θανάτου του σκόρπισε θλίψη σε όσους τον γνώριζαν, σε όσους συνεργάστηκαν μαζί του, σε όσους τον αγάπησαν.

Ο Μανώλης Λιορεισης, σε μια συγκινητική ανάρτηση, αποτύπωσε με λόγια καρδιάς το συναίσθημα που νιώθουμε όλοι: “Ώρες, ώρες δεν ξέρω τι να πω στον Θεό… Γνώριζα φίλε… αλλά πάντα υπάρχει η ελπίδα. Έλεγα μήπως και…”

Αυτή η βαθιά ανθρώπινη αδυναμία να δεχτούμε το αναπόφευκτο, να κρατηθούμε από μια σπίθα ελπίδας ακόμα και όταν τα μαντάτα είναι βαριά, είναι που κάνει τον αποχαιρετισμό ακόμα πιο οδυνηρό. Όπως γράφει ο Λιορεισης, “Δυστυχώς τα μαντάτα δεν ήταν καλά…”

“Καλό ταξίδι στο φως φίλε μου”

Ο θάνατος του Νίκου Πρωτόπαπα είναι μια απώλεια που αφήνει κενό. Όμως, η παρακαταθήκη που αφήνει πίσω του, οι στιγμές που μοιράστηκε, η αγάπη του για τη ζωή και τους ανθρώπους του, είναι αυτά που θα τον κάνουν να ζει για πάντα στη μνήμη μας.

“Καλό ταξίδι στο φως φίλε μου, συνάδελφε μου, ξάδερφε μου…” γράφει ο Μανώλης Λιορεισης, αποτυπώνοντας τους πολλαπλούς ρόλους που ο Νίκος Πρωτόπαπας είχε στη ζωή των ανθρώπων του. Ήταν φίλος, συνάδελφος, συγγενής. Ήταν ένας άνθρωπος που συνέδεε τους άλλους με την παρουσία του .

Στις δύσκολες αυτές στιγμές, η σκέψη όλων πηγαίνει στην οικογένεια του Νίκου Πρωτόπαπα. Στους δικούς του ανθρώπους που τώρα καλούνται να διαχειριστούν το κενό. Τα ειλικρινή συλλυπητήρια όλων μας είναι μαζί τους.

23.6.2026

Καρπαθιακα Νέα