Με καπετάνιο τον μεγάλο καπετάν-Γιώργη Κολλυδά από την Άνδρο το πλοίο έκανε υπεράνθρωπες προσπάθειες για να δέσει στον μικρό μώλο των Καμαρών.
Από τον Πειραιά αναχωρούσε στις επτά το απόγευμα, στη Σίφνο έφτανε λίγο πριν τα μεσάνυχτα και στο Ρέθεμνος τα ξημερώματα.
Όσες φορές το πλοίο δεν κατάφερνε να δέσει οι επιβάτες με προορισμό τη Σίφνο πήγαιναν αναγκαστικά στο Ρέθυμνο και κατέβαιναν στις Καμάρες στο δρομολόγιο της επιστροφής.
Στους επιβάτες αυτούς δινόταν δωρεάν καμπίνα.
Όμως η αντίδραση της Κοινοπραξίας των Μηνά Σταθάκη/Βασίλη Μανούσου και Γιώργου Βεντούρη ήταν μεγάλη και το πλοίο δεν ευδοκίμησε στη γραμμή.
Στην πορεία ήρθαν και οι μεγάλες αλλαγές στα τέλη του 1999 και το πλοίο πέρασε στην πλοιοκτησία της ΑΝΕΚ.