Κάρπαθος. Πτώση 18% για τον ΜΑΙΟ και -15 % για τον ΙΟΥΝΙΟ, σύμφωνα με τα στοιχεία της ΥΠΑ (σε σχέση με το 2019)

Κάρπαθος. Πτώση 18% για τον ΜΑΙΟ  και -15 % για τον ΙΟΥΝΙΟ, σύμφωνα με τα στοιχεία της ΥΠΑ  (σε σχέση με το 2019)

Τα στοιχεία της ΥΠΑ για το κρατικό αεροδρόμιο της Καρπάθου δε σηκώνουν αμφιβολίες ούτε αφήνουν περιθώρια για παρερμηνείες. Ο Μάιος έκλεισε με -18% και ο Ιούνιος -15% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο 2019.

Όσοι λοιπόν υποστηρίζουν ότι είμαστε σε μια τρομερή κούρσα ανόδου, όσο αφορά την Κάρπαθο, ας κρατήσουν τους χορούς για αργότερα.

Πάντως πρέπει να πούμε ότι 13 χώρες δείχνουν σταθερά την αγάπη και την προτίμηση τους στην Κάρπαθο και από αυτές ξεχωρίζουν οι Ολλανδοί, οι Ιταλοί και οι Αυστριακοί.

Μπορούμε να αντλήσουμε πολλές πληροφορίες από τα στοιχεία των αφίξεων στην Κάρπαθο, ωστόσο πρέπει να εξετάσουμε και πόσοι από τους επισκέπτες έχουν επιλέξει να ταξιδέψουν στο νησί με voucher του 2020 και του 2021, με ότι σημαίνει αυτό για το μέλλον του τουρισμού στην Κάρπαθο. Γιατί αρκετοί βιάζονται να παρουσιάσουν τάσεις στις οποίες αναφέρουν ότι το νησί μελλοντικά θα βουλιάξει από κόσμο. Κι αυτό το αναφέρουμε γιατί δεν είναι όλα θέμα αρνητικών ή θετικών εντυπώσεων.

Στοιχεία για τον Ιούλιο ακόμη δεν έχουμε, όμως θα πρέπει να λάβουμε υπόψιν μας για τον μήνα που διανύουμε, την ακύρωση δρομολογίων της αεροπορικής εταιρίας SAS λόγω της απεργίας των πιλότων. Η απεργία τους ξεκίνησε στις 4 Ιουλίου και έληξε 15 ημέρες μετά. Επίσης ο Ιούλιος έφερε την ακύρωση και αναστάτωση στο πλοίο της γραμμής. Από 10 Ιουλίου και για 12 μέρες η Κάρπαθος είχε μείνει μόνο με το BLUE STAR. Η κύρια γραμμή, το ΠΡΕΒΕΛΗΣ, ξαναμπήκε στη γραμμή της Κασοκαρπαθίας την Παρασκευή, 22 Ιουλίου, ενώ να αναφέρουμε  ότι και το ταχύπλοο που συνδέει Σητεία με Ρόδο με ενδιάμεσους σταθμούς Κάσο, Κάρπαθο και Χάλκη, μπήκε με καθυστέρηση στις 15 Ιουλίου 2022.

Επίσης θα πρέπει να αναφέρουμε ότι φέτος ο Δήμος Καρπάθου πραγματοποίησε μεγάλη προσπάθεια για να προσελκύσει κόσμο από την εγχώρια αγορά και πρέπει να μετρήσουμε το τι και αν απέδωσε αυτή η κίνηση. Πάντως στα μεγάλα ατού της Καρπάθου, όπως ο καταδυτικός τουρισμός, το σερφ ή, γιατί όχι, η παγκόσμια μοναδικότητα της Ολύμπου, δεν είδαμε κάποια ιδιαίτερη προωθητική καμπάνια από τους φορείς του νησιού.

Ας ρίξουμε μια ματιά στα επίσημα στοιχεία:

Αφίξεις Μαΐου 2022 Κρατικός Αερολιμένας Καρπάθου –ΕΠΙΒΑΤΕΣ ΚΑΙ ΧΩΡΕΣ ΠΡΟΕΛΕΥΣΕΙΣ

 Συνολικά μετράμε συνολικά 135 αφίξεις αεροσκαφών, από αυτά 77 αεροπλάνα αφορούν εσωτερικές γραμμές και 57 πτήσεις εξωτερικού. Συνολικά μετράμε 9.566 αφίξεις επιβάτες. Από αυτούς οι 6.741 έφυγαν με επόμενη πτήση από το νησί και 2.015 ήταν διερχόμενοι. Εκτός από τους Έλληνες μετράμε επιβάτες που ήρθαν από 11 χώρες.

Από αυτούς 2.778 ήταν Έλληνες, 814 Αυστριακοί, 184 Ιταλοί, 2.580 Ολλανδοί, 594 Δανοί, 1.121 Σουηδοί, 615 Γερμανοί,  78 Τσέχοι, 183 JTY, 573 Φιλανδοί, 260 Βέλγοι, 359 Νορβηγοί.

τον αριθμό των αφίξεων και τις χώρες που επιλέγουν την Κάρπαθο, να έχουμε υπόψιν μας μια πληροφορία σύμφωνα με την οποία πολλοί επισκέπτες έ

Αφίξεις ΙΟΥΝΙΟΥ 2022 Κρατικός Αερολιμένας Καρπάθου – ΕΠΙΒΑΤΕΣ ΚΑΙ ΧΩΡΕΣ ΠΡΟΕΛΕΥΣΕΙΣ

 Συνολικά μετράμε 210 αφίξεις αεροσκαφών. Από αυτές οι 120 αφορούν εσωτερικές γραμμές kai 137 πτήσεις εξωτερικού. Συνολικά μετράμε 21.065 επιβάτες. Από αυτούς οι 18.045 έφυγαν με κάποια από τις επόμενες πτήσεις από το νησί ενώ 3.904 επιβάτες ήταν διερχόμενοι. Εκτός από τους Έλληνες μετράμε επιβάτες που ήρθαν από 13 χώρες.

Από αυτούς 4.035 ήταν Έλληνες, 2.458 Αυστριακοί, 2.886 Ιταλοί, 2.468 Ολλανδοί, 1.159 Ισραηλινοί, 1.736 Δανοί, 1.590 Σουηδοί, 1.206 Γερμανοί, 1.070 Σλοβένοι, 717 Τσέχοι, 585 Σλοβένοι, 573 Φιλανδοί, 232 Βέλγοι.

Επίσημα στοιχεία από την ΥΠΑ

Πηγή Καρπαθιακά Νέα