Τα σχετικά δημοσιεύματα δείχνουν ότι, αν όλα πάνε καλά, την άνοιξη 2022 θα ξεκινήσουν τα δρομολόγια Πειραιάς – Λεμεσού. Μια απορία που εκφράζουν φίλοι και αναγνώστες των Καρπαθιακών Νέων, αφού ήδη έχει γραφτεί ότι πιθανή ενδιάμεση στάση θα είναι η Κρήτη ή η Ρόδος, αν έχει γίνει κάποια προεργασία από τις αρχές της Καρπάθου στην κατεύθυνση να υπάρξει πρόβλεψη για μια στάση στο νησί. Ας μην ξεχνάμε ότι, εκτός από τον κ. Γεραπετρίτη και ο Yφυπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής Κώστας Κατσαφάδος έχει καταγωγή από την Κάρπαθο!
Το Υφυπουργείο Ναυτιλίας έχει αναρτήσει στον ιστότοπο του Γενικού Λογιστηρίου e-procurement έγγραφο πρόθεσης προκήρυξης ευρωπαϊκού διαγωνισμού αναφορικά με την λειτουργία της Θαλάσσιας Επιβατικής Σύνδεσης Κύπρου-Ελλάδας στα πλαίσια της Υπηρεσίας Γενικού Οικονομικού Συμφέροντος, σύμφωνα με τους Ενωσιακούς Κανόνες.
Το εν λόγω έγγραφο έχει τον χαρακτήρα διαβούλευσης με όλους τους πιθανούς ενδιαφερόμενους μεταφορείς οι οποίοι καλούνται μέχρι την Παρασκευή 12 Νοεμβρίου 2021 να καταθέσουν τις εισηγήσεις και απόψεις τους επί του προσχεδίου των σχετικών όρων, οι οποίες θα αξιολογηθούν και θα ληφθούν υπόψη στη τελική διαμόρφωση του διαγωνιστικού εγγράφου.
Υπενθυμίζεται ότι ο πρώτος διαγωνισμός που διεξήχθη τον Ιανουαρίου του 2021, είχε κλείσει χωρίς να κατατεθεί ενδιαφέρον από κάποια πλοιοκτήτρια εταιρία. Το Υπουργείο Ναυτιλίας έκρινε ότι πρέπει να αλλάξουν οι όροι του διαγωνισμού προκειμένου να προσελκύσει ακτοπλοϊκές εταιρίες και απευθύνθηκε για αυτό στα αρμόδια όργανα της Κομισιόν προκειμένου να λάβει έγκριση για επαναπροκήρυξη του διαγωνισμού υπό νέους όρους, όπως και έγινε.
Στόχος του Υπουργείου Ναυτιλίας όπως είχε δηλώσει στο Economy Today o Υφυπουργός Βασίλης Δημητριάδης, είναι οι διαδικασίες να ολοκληρωθούν και να γίνει κατακύρωση πριν το τέλος του έτους και αν όλα πάν’ καλά, να τεθεί σε εφαρμογή η θαλάσσια επιβατική σύνδεση Κύπρου – Ελλάδας την άνοιξη του 2022.
Οι ενδείξεις που υπάρχουν, σύμφωνα με τον Υφυπουργό Ναυτιλίας, είναι ότι οι Κύπριοι «θα αγκαλιάσουν τη γραμμή Κύπρος – Πειραιάς σίγουρα για τους καλοκαιρινούς μήνες. Ως εκ τούτου είναι αρκετά πιθανό, και για λόγους βιωσιμότητας, να εκτελείται η γραμμή για τους 5 – 6 καλοκαιρινούς μήνες», ανέφερε ο κ. Δημητριάδης.
Πηγή: Economy Today